12 Ağustos 2013 Pazartesi

Karaoğlan ağır yaralı!

“Üç oğlum vardı. Birisini kaybettim. İkincisi Karaoğlan’dı onu da ağır yaraladılar.”

10 milyon liralık bütçesiyle yılın en iddialı filmi olarak vizyona giren ancak gişede umduğunu bulamayan Karaoğlan’ın yaratıcısı Suat Yalaz, yönetmen Kudret Sabancı’yı topa tuttu: “Hayatımın ihanetini Kudret’ten gördüm. Karakterimi öldürdü. Onu dilim dilim doğradı…”

FİLMİ SADECE 121 BİN KİŞİ İZLEDİ
TÜRK çizgi romanının efsanevi kahramanlarından Karaoğlan ağır yaralı! Yapımcılığını Erol Avcı’nın üstlendiği, Kudret Sabancı’nın yönettiği film 10 milyon liralık bütçesiyle Yeşilçam’ın maliyeti en yüksek filmlerinden biri olarak ocak ayında vizyona girdi. Ancak film gişede hüsrana uğradı! Film 121 bin kişi tarafından izlenip sadece 1 milyon 130 bin 609 lira hasılat yaparken Karaoğlan karakterinin yaratıcısı Suat Yalaz, yönetmen Sabancı için çok ağır konuştu:

SERAYODAN FARKLI FİLM ÇEKTİ
“Kudret Sabancı’yı 15 yıldır tanırım. Karaoğlan filmini çekmek için yıllarca peşimden koştu. Ama hayatımın ihanetini ondan gördüm. Karakterimi öldürdü. Onu adeta dilim dilim doğradı. Üzerine anlaşma yapılan senaryodan çok farklı bambaşka bir film çekildi. Üç oğlum vardı. Birisini kaybettim. İkincisi Karaoğlan’dı onu da ağır yaraladılar. Şimdi onu yeniden ayağa kaldırmak, gerçek kimliğine ulaştırmak istiyorum…”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder